کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 91 مایکروسافت اج منتشر شد

به گزارش سافت گذر، همان طور که در برنامه زمانی مایکروسافت نیز آمده بود، در تاریخ 27 می نسخه 91 مایکروسافت اج پایدار منتشر شد. در حالی که این آپدیت از مدت ها پیش در کانال های مختلف در حال آزمایش شدن بود اما مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام داشته که تمامی قابلیت های آن حالا به دست کاربران رسیده اند. این به روزرسانی بیشتر روی امکانات مربوط به خرید آنلاین، بهبود عملکرد و شخصی سازی مرورگر متمرکز شده است.

مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج مرورگر

اولین ویژگی این آپدیت به امکان پیدا کردن کوپن و استفاده از آنها هنگام خرید مربوط می شود. ضمن اینکه مایکروسافت Bing Rebates را به مایکروسافت اج آورده است. این یعنی کاربران می توانند از بیش از 300 فروشنده تأیید شده خریدشان را انجام دهند و پول خود را دریافت کنند. کلیک کردن روی برچسب آبی موجود در قسمت سرچ نیز نشان دهنده در دسترس بودن Bing Rebates می باشد تا افراد متوجه شوند وارد اکانت مایکروسافت خود شده اند.

دیگر قابلیت Price History نام دارد که قیمت کالاها را از 9 فروشنده دریافت می کند تا کاربران بتوانند تغییرات آنها را در بازه های زمانی مختلف ببینند. این به افراد کمک خواهد کرد تا پایین ترین قیمت کالای مدنظرشان را مشاهده کنند و تصمیم بگیرند آیا خوب است مدت زمان بیشتری برای خرید آن منتظر بمانند یا خیر.

مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج مرورگر

ویژگی بعدی سبب بهبود عملکرد مرورگر می گردد. تب های آماده به کار حالا بهتر شده اند تا وقتی کسی با آنها کاری ندارد، به حالت اسلیپ بروند تا انرژی رایانه هدر نرود. این کار سبب می شود تا 82 درصد در انرژی لپ تاپ صرفه جویی گردد و وقتی هم که لازم بود دوباره اجرا شوند، با سرعت اجرا گردند.

چندین قابلیت شخصی سازی مایکروسافت اج نیز به نسخه 91 آمده اند که از آن جمله می توانیم به تم های مختلف برای مشاهده در تب های جدید اشاره کنیم.

دیگر گزینه به نمایش اخبار در تب جدید مربوط می شود. بر این اساس، آپشن Personalize در بخش اطلاعات تب تازه وجود دارد تا موضوعاتی که کاربران می خواهند خبرهایشان را بخوانند، نمایش داده شوند. به علاوه، افراد می توانند خبرهای مورد علاقه خود را بیابند و یا به کلی آنها را غیرفعال نمایند.

مایکروسافت مرورگر مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج مایکروسافت اج مرورگر

مایکروسافت اج 91 از دو روز پیش برای همه کاربران عرضه شده و مطابق معمول به صورت اتوماتیک برای افراد دانلود و نصب خواهد شد. با این وجود، شما می توانید به تنظیمات این مرورگر بروید و با زدن گزینه About ببینید آیا به روزرسانی به دستتان رسیده یا خیر. با توجه به اینکه عرضه این آپدیت به تازگی آغاز شده، شاید همه کاربران نتوانند همین حالا آن را مشاهده کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49085 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/08 تعداد مشاهده: 2689
سافت گذر